<< únor >> | 2021 | |||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Novinky:
19.05.2014v galerii FOTO&VIDEO je první letošní úlovek obrázků a to z hoškovického AutoMotoSprintu - výsledky a více informací najdete ZDE
13.05.2014
po útoku hackerem se pomalounku zase web vzpamatovává. Proběhla aktualizace termínů závodů - KALENDÁŘ 2014
27.08.2013
s trošku větším zpožděním, ale přeci tu je 1. část fotek z Nitrolympx - FOTO&VIDEO
30.12.2008
30.12.2008
30.12.2008
30.12.2008
30.12.2008
30.12.2008
Probouzení draků
Mají vlastně dragstery zimní spánek? Podle vyklizených ztichlých letišť to vypadá, že s posledním závodem končí veškeré aktivity okolo tohoto sportu, ale opak je pravdou. Teprve nyní mají jezdci se svými týmy dostatek času převést zkušenosti posbírané na závodech do hmotné podoby, do ještě nadupanějších mašin, které čtvrt míly prolétnou v ještě kratším čase. S blížícím se jarem cvrkot v dílnách nabírá na otáčkách. Není divu, každý chce být připraven co nejlépe a začíná se už z kraje května.30.12.2008
Evropské Hoškovice
Není nad to slyšet řev nadupaného motoru a cítit ve vzduchu spálenou gumu a palivo, protože o tom dragstery jsou. Je to atmosféra, kterou buďto okamžitě zavrhnete a nebo vás beznadějně pohltí. Pro ty postižené co to mají na předpis byla na hoškovickém letišti připravena koňská dávka dragsterového adrenalinu v podobě mezinárodních závodů. Během slunečného víkendu se pod taktovkou Knebl drag promotion představilo přes šedesát závodníků z celé Evropy ( Maďarsko, Německo, Holandsko, Itálie, Slovensko a Česko ) a předvedli jak mají správné závody vypadat. K běžnému počtu sedmi tříd přibyla osmá a tou, stejně jako loni, byla atraktivní evropská třída Super Twin Top Gas, která spolu s Competitiony tvořila onu pověstnou třešničku na dortu.30.12.2008
Kunmadaras 2005
Dragsterový kolotoč se točí na plné obrátky a po perfektních závodech v Hoškovicích se celý tento cirkus přenesl o 700 km více na východ – do maďarského Kunmadarasu. Malá vesnička uprostřed nekonečné roviny by sama o sobě tak zajímavá nebyla, ale to ohromné letiště v její blízkosti stálo za pozornost. Za dob Varšavské smlouvy zde byla největší letecká základna sovětských vojsk mimo hranice SSSR. Alespoň k něčemu to bylo dobré, protože po vyklizení areálu tam zůstala osiřelá betonová dráha široká dobrých 60 metrů a dlouhá přes 2,5 km. Potom nastala ideální konstalace – Maďaři jsou totiž zažraní příznivci motorek a sponzoři rádi a hodně investují – a dragstery měly zelenou.30.12.2008
Svátek síly a rychlosti
Velikou výhodou příznivců dragracingu oproti jiným sportům je ta skutečnost, že nemusejí čekat čtyři roky a mají svoji olympiádu každý rok. Přesně dvacet let se sjíždějí stovky závodníků a desetitisíce diváků do německého Hockenheimu, aby slavili svátek síly a rychlosti. Hrdě si tam říkají „Home Of Speed“. Letošní závody nebyly výjimečné jenom svým kulatým výročím, ale také nejpočetnější účastí našich závodníků v jejich historii. Byl by hřích nevyužít možnosti poměřit se s jezdci světové úrovně a nevyzkoušet trať evropských parametrů.30.12.2008
Poslední body
Všechno má svůj začátek a také svůj konec, mistrák dragsterů nebyl výjimkou. Poslední závod sezóny má vždy svoje kouzlo a u třetího závodu v Hoškovicích to platilo obzvlášť. V některých třídách bylo už o vítězích rozhodnuto, ale další místa byla nejistá a k tomu skoro dvouměsíční prázdninová pauza – všichni byli pořádně natěšeni. Jenom nejistota z počasí mohla přidělávat vrásky na čele.30.12.2008